Nöjda kunder gör oss extra nöjda och stolta

Ibland blir man som mäklare lite extra glad när ens kund väljer att visa lite extra uppskattning på det arbete man utfört. Detta hände mig för drygt en vecka sedan efter att vi skrivit kontrakt på en lägenhet. Efter kontraktet dröjde sig säljaren kvar och böjde sig då efter sin väska för att fiska upp en flaska bubbel som han ville ge mig för att visa hur nöjd han var. Samtidigt sa han och hans sambo att de under köp- och säljprocessen stött på väldigt många mäklare och att jag utan tvekan var den bästa mäklare det träffat. Det var otroligt fina ord och värmde ännu mer än den fina flaskan bubbel jag fick. Dessutom hade de som säljare valt att anlita mig efter rekommendation från en familjemedlem. Kan nog inte bli bättre än så.

Som många av ert säkert redan känner till är våra omdömen och kundreferenser det viktigaste vi har. Vi på Bostadsagenten jobbar alltid för att både säljare och köpare ska bli så nöjda det bara går vid en försäljning. Det leder i sin tur till rekommendationer till vänner och bekanta samt till att de återkommer till oss som kunder när det är dags för försäljning igen. På Reco kan alla läsa svart på vitt om vad våra kunder har att säga och det är alltid roligt att få en notis om att en köpare eller säljare loggat in för att skriva ett nytt omdöme. Omdömet blir ett kvitto på hur duktiga vi faktiskt är på att generera både nöjda kunder.

 

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

1 × tre =